tisdag, januari 26, 2010

Hanna Agnes Marias dop i Katarina kyrka, Sthlm

I lördags var vi på dop. Det var Franks lilla kusin Hanna som döptes i vackra Katarina kyrka med tillhörande dopfest efteråt.



Frank häller i dopvattnet:








Frank och jag pussar Hanna efter dopet:



Dopfest på vinden hos Sara och Anders:



Till dopfesten hade jag bakat rosa prinsesstårtor. Jag har alltid velat göra rosa tårtor med prinsesstema med gröna gelegrodor runt omkring och nu fick jag äntligen chansen!




Det var ett fint dop och en jättretrevlig fest. Sara och Anders hade fixat ett dignande buffébord med massor av goda piroger, pajer, vinbladsdolmar, couscoussallad, ostar m.m. Jättegott. Tack så mycket!

1 kommentar:

Cornelia sa...

Jag undrar vart du köpt prinsesskronorna som du har på tårtorna? Vi ska snart ha dop för vår lilla prinsessa och jag letar efter en prinsesskrona.