fredag, november 16, 2007

Småsaker som irriterat mig denna morgon

Känner mig lite trött och halvirriterad denna morgon. Småsaker som inte går ens väg har hänt sedan vi klev upp Frank och jag. Det började förresten redan då Magnus klev upp. Han kissade så högljudd att jag väcktes till skvalet, sedan åt han fil och flingor och skramlade med skeden så att Frank vaknade. Frank vaknadee alltså 06.40, för tidigt d.v.s. men då finns det en bra grej och det är att han hinner så Byggare Bob på tv som börjag runt kvart i. Jag sa det till honom, han blev glad och sedan kom det ändå ingen Byggare Bob. När vi skulle koka gröt var det slut både på fiberberikade havregryn och vanliga havregyrn så jag fick istället ställa mig och koka Grahmasgröt som tar typ en kvart och då hann Frank bli sådär lagomt less och hungrig.

Ja, som sagt egentligen bara småsaker men som ändå tillsammans bidragit till att jag känner mig på dåligt humör. Nu när jag har fått skriva av mig känns det faktiskt bättre...!

Inga kommentarer: