onsdag, juni 19, 2013

Ger mig ENERGI

Nu har Frank fått stilla sitt Jobathanbehov för ett tag. Jobathan är Franks bästa kompis från Finnboda. Jag hämtade Jonathan i måndags, han sov här till tisdagen, killarna lekte och sedan sov Frank över där mellan tisdag och onsdag. Jag hämtade hem en ganska så trött kille idag kl 16 efter jobbet. Kan tänka mig att det blivit två sena kvällar på rad.

När killarna var här spenderade de många timmar i skateboardparken. Frank på sin kickboard och Jonathan på sin waveboard. Det är en av fördelarna med Gustavsberg- att det finns saker att göra i närområdet. I Finnboda var barnen nästan låsta till parken i mitten.

I kväll har vi haft sommaravslutning med fotbollen. Jag och Mörtnäs tränare hade tillsammans planerat en minicup som avslutning med medaljer och allt samt korvgrillning och fika på slutet. Vi höll till på härliga Farstaborg i solskenet. Alla barn och trevliga föräldrar ger verkligen mig energi. Det är underbart! För att inte snacka om våra tre ungdomsfotbollsledare Rasmus, Robin och Amos som alla är 18-år. Det är härligt att ha med dem att göra. Så trevliga och härliga grabbar.

Nu stundar midsommar. Mera om det framöver. Kram.

Inga kommentarer: