fredag, mars 01, 2013

Hej då, vi ses snart!

Igår längtade jag hem men nu vill jag inte alls åka hem imorgon. Vi har haft en sån mysig dag idag. Först var vi till stan en sväng, därefter tog vi med Alva och Vilgot till badhuset och badade i några timmar. Jack tyckte att det var väldigt roligt i vattnet. Kvällen spenderades här hemma med lite enchiladas och förskottstårta till Jack- som ju fyller 2 år på onsdag. Brorsan och Jenny kom med resterande barn också. Det var så mysigt att gosa och snusa på de små 3- månaders tvillingarna. Jag skulle så gärna träffa dem oftare, kände jag nu ikväll, och bara hålla dem och snusa på dem mkt mera. Även Jack och Frank är helt begeistrade i dem. Jack skulle mata Levi med salsasås och saft, samt ösa leksaker över dem båda. Ömhet varvas med vårdslöshet så vi fick vakta bebisarna noga...

Nu sover alla och även jag borde släcka lampan. Det är dock svårt att somna då alla tankar kommer, och känslorna med dem. Att säga hej då är aldrig roligt, och särskilt inte till dem man älskar, även fast man vet att vi snart ses igen.

Inga kommentarer: