fredag, september 27, 2013

Torsdag på Värmdö

Vi var till doktorn igår. Jacks trumhinna på ena örat hade spruckit igen så han fick penicillin mot det. Efter besöket på vårdcentralen åkte vi till Ica Maxi där Jack fick välja ut en liten leksak (han valde en bil förstås) och jag köpte lite mera ljung till altanen på baksidan.

På em/kvällen var det fixardag på Jacks dagis så då var vi där och rensade ogräs och laminerade bilder. Frank var också med dit förstås.

På kvällen var jag och Frank till Ekvallen där Hagsätra sport hade försäljning av KOSA bandyutrustning. Frank fick bandystrumpor, bandybyxor och handskar. Det är en helt ny vetenskap för mig detta och det är riktigt roligt att Frank börjat på en sport där jag är novis. Jag hoppas att han vill fortsätta. Han är lite sämre än alla i laget på att åka skridskor men jag försöker verkligen peppa honom att han snart kommer att vara ikapp dem.

Det var torsdagen i Gustavsberg det.

Inga kommentarer: