lördag, augusti 03, 2013

Dop och namngivningsfester

Just nu befinner vi oss i Stöde eftersom brorsans minsta tvillingar ska döpas imorgon. Jag minns när vi hade namngivningsfest för Jack. Jag hade ritat egna inbjudningar och sedan hade vi en liten intim tillställning för den närmsta släkten hemma hos oss. Vi passade även på att fira Franks födelsedag när alla ändå var på plats. För mig är det viktigt att det när man ordnar saker ska vara och kännas personligt. Man kan köpa servette, inbjudningskortr och dukar och matcha det i all oändlighet men köpa fina saker det kan alla göra det är dock den personliga touchen som är viktigast tycker jag, och som tar längst tid att planera och ordna med. Det tyckte jag att vi fick till på vår lilla fest. Ett fint minne att blicka tillbaka på. 






Inga kommentarer: