måndag, november 05, 2012

En liten skrutt

Här ligger han och sover lunch min lilla skrutt. Vi är lediga idag han och jag. Förra måndagen var det höstlov för Frank men Jack fick ändå gå på dagis då så att jag och Frank fick vara själva med varandra, i utbyte fick Jack vara själv med sin mamma idag.

Imorse när jag lämnade Frank hade jag fyra barn i bilen, mina två grabbar samt Idun och Säva. Jag lovade Catrin att hjälpa till med lämningarna eftersom jag ändå skulle vara ledig med Jack. Det gick så bra så. Man kanske skulle ha fyra barn? Nej, det är inget för mig men jag lånar gärna flera ibland, särskilt tjejer :)

Jack fick sin 18- månaders spruta idag. Några månader försenad men det har att göra med flytten och byte av BVC men nu ska han vara skyddad mot Mässlingen och Röda hund.

Inga kommentarer: