fredag, augusti 26, 2011

Impad kille

Igår var Frank och Magnus till Gröna Lund för att titta på Eric
Saades konsert där. Jag har haft fullt upp alla kvällar den här
veckan med opera i måndags (Figaros bröllop med Karin o Rebekka),
paddlade kajak för första gången i tisdagskväll med Karin som
instruktör och i onsdagskväll cyklade jag in till city och fikade med
några kompisar. Jag behövde vara hemma och Magnus ville gärna åka
själv med Frank. Tur var nog det eftersom det hade varit trångt med
barnvagn framför den fullproppade scenen.

Frank tyckte att konserten var jättebra och hade dansat, klappat
händerna och haft händerna i luften stora delar av konserten. Snälla
pappan köpte tröja och cd- skiva till sin grabb som han mäkta stolt
visade upp vid hemkomst 22:30.

Imorse var det en Eric Saade inspirerad pojke som gick iväg till
skolan (se bild). En tjej sa till och med när han kom fram att Frank,
du ser faktiskt ut som Eric Saade. Då blev nig grabben glad inombords
kan jag tänka mig ;)

Inga kommentarer: