lördag, mars 20, 2010

En helg i Stöde

Frank och jag kom fram till Stöde igår efter en tågresa som flöt på som den skulle dvs SJ lyckades passa tiden.. Jag har blivit förkyld vilket inte är så skoj men det är ändå roligt att vara här.

Igår kväll hälsade vi på hos brorsan och jag busade med barnen så de blev alldeles trötta- jag var redan trött men ett leka med tre sötisar det orkar man alltid med särskilt som vi inte träffas så ofta.

I dag är det min mormors 80- års kalas som hägrar. Mamma är redan där och fixar medan Frank och jag har varit ute på lägdan och åkt längdskidor. Det är verkligen en fördel med att vara här- bara att snöra på sig pjäxorna och gå över vägen till skoterspåren.

I morgon ska vi pimpla på Gäddtjärna, det blir grejer det.

Magnus är i Åre och åker skidor med några arbetskamrater- jag hoppas att solen skiner även på dem!

1 kommentar:

Bodil sa...

Hej!
Det var jätte roligt att träffa er med och jag ahr kikat på bilderna från kalaset i lördags och vilket gulligt kort på Johanna och Frank =)

Må så gott
Kramizar //Bodil