lördag, augusti 01, 2009

Alex Schulmans sommarprat i den sena sommarkvällen

Jag har precis lyssnat färdigt på Alex Schulmans sommarprat. Jag laddade ner programmet och har legat ute i en av våra solsängar med kudde och filt och lyssnat. Det var ett vackert och finstämt sommarprat som gjorde att jag var tvungen att gråta en tår både en och två gånger (samt att jag blev tvungen att googla på den där Amanda Widell för att få reda på hur hon såg ut, så som Alex glorifierade henne).

Magnus är på bio för andra gången i dag. Frank och han var och tittade på Istiden 3 tidigare i dag och nu är han i väg med Adde. Magnus och Frank tog sig en riktig mysdag på söder i dag men lunch, lekpark, bio och mera lekpark (se moblibloggen). Jag passade på att städa och sortera lite leksaker i Franks rum.

Lådbilslandet i går var mycket bra. Bilder kommer i morgon.

Nu ska jag njuta det sista av sommarkvällen.

Inga kommentarer: