onsdag, mars 18, 2009

Det är inte bara dagsformen på åkarna som avgör Slottssprinten

Frank kändes lite trött och sur idag på väg till dagis. Jag vet inte varför men han har väl olika dagsformer han precis som jag. Vi har numera en ny rutin på morgonen och det är att vi går hem till Walter och väntar in dem sedan går vi tillsammans till dagis. Då hinner Anna och jag småprata lite om dagen, bestämma om och när vi ska träna, om vi ska ses på en lunch el.dyl. Grabbarna springer och leker med varandra hela vägen fram till dagis men idag så blev det som sagt lite grin och stopp från Franks sida.

Idag är det annars Slottssprinten med världseliten på skidor inne i stan. De har fraktat snö och dragit en bana runt slottet. Vi var där och hejade förra året och hade tänkt göra det i år också men min och Franks dagsform får avgöra, Franks form har ni koll på och min egen har jag ingen statusrapport att avge på ännu.

Solen skiner och temperaturen ligger kring nollan så det kommer att bli en underbar dag, inget snack om saken, men ibland är det jobbigt att göra saker, men jag skulle tro att vi åker in en sväng direkt klockan tre då jag hämtar Frank på dagis.

Inga kommentarer: