onsdag, oktober 30, 2013

Happy Halloween

Jag har precis gjort lite Halloweenfint nere i köket. Får bli lite halloweenfirande imorgon innan mamma och Vilgot åker hem. De kom i måndags för att fira höstlovet här och för att passa våra barn medan vi jobbar.

Jag har snabbat mig hem från jobbet varje dag. I måndags var jag ledig, i tisdag åkte jag hem efter 14, då hämtade jag bara upp alla i Gurra och sedan åkte vi direkt till Spårvägsmuséet. Kul att hitta på lite saker när barnen ändå har lov samt visa Vilgot lite.

Idag skyndade jag mig hem och sedan gick vi till Äventyrsbadet här i Gustavsberg. Där var vi till klockan blev 19:30, då gick vi hem. Jack somnade i soffan på en minut. Jag och de andra två killarna satt och ritade lite Halloweenteckningar.

Kvällen avslutades med att pojkarna satt och tittade på Magnus som spelade Battlefield 4. Vilgot verkade väldigt imponerad och hade som vanligt tusen frågor :) Magnus jobb är ett sådant som imponerar på alla- särskilt killar- och sen att han får tillgång till alla coola spel lite innan de släpps är ju bara det extra imponerande.

Imorgon klockan 18:22 åker kusin Vilgot och mormor tillbaka. Det har varit superhärligt att ha dem här, extra kul att Vilgot följde med tycker jag!

Inga kommentarer: