måndag, oktober 04, 2010

Vi firade Franks namnsdag idag dock utan kanelbullar

VAD LESS MAN BLIR!!
Nu skulla jag äntligen skriva ett inlägg och lägga in nytagna bilder från systemkameran och då hittar jag inte USB- kabeln. Att jag fick leta efter den var inte något nytt efetrsom jag alltid får göra det men den här gången fattar jag inte var den har tagit vägen *suck* Jag hatar att leta saker därför borde man börja lägga dem "på plats" som pappa jämt brukar säga.

Nåväl, det jag ville visa var en bild på Frank som jag tagit i kväll då han stod vid diskbänken och gjorde i ordning namnsdagsbakelser till Magnus och mig. Grabben har namnsdag idag och jag hade lovat att fira honom efter middagen med en överraskning och själv så ville han också ha tårta. Överraskning blev det i form av två små paket innehållandes en Kalla Anka film och en liten turtlesgubbe, tårta blev det i form av små chokladmuffins vi bakat förra veckan som Frank fick garnera själv med glass, grädde, hallon, blåbär, smarties, chokladsås och silverpärlor. Det skötte han galant och serverade dem så stolt till Magnus och mig som bara satt i soffan och väntade. Där satt vi sedan i soffan med tända ljus, en nöjd son och tittade på några avsnitt av Kalle Anka. Det är väl sånt som kallas familjelycka? Verkligen stor skillnad i jämförelse med igår då jag var så trött och öm i kroppen att jag gick och la mig efter sju, Magnus var även han trött och Frank var liksom överaktiv...bad combination så att säga :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken mysig kväll! =) ... Men visst fyllde Frank 5år också.. eller är det den 3okt? Blandar jag ihop det?? kram på er! ♥ / Maria